Relaksujący peeling z olejku z lawendy

Peelingi do ciała i twarzy to jedne z najprostrzych naturalnych kosmetyków, które możesz wykonać w domu. Cztero:składnikowy scrub to tylko 5 minut roboty, chemikaliów zero i kilka złotych w kieszeni. Zadowolenie: gwarantowane.

Cudowny aromat lawendowy, nie tylko odpręży i uspokoi w stresujących sytuacjach, ale także pobudzi przy zmęczeniu psychicznym. Pomoże też w walce z bólem głowy, wygładzi skórę, odżywi ją i oczyści.


1/2 szklanki cukru drobnoziarnistego, lub soli | 10 kropelek lawendowego olejku eterycznego (lavendula angustifolia) | ok 50ml oliwy z oliwek | odrobina naturalnego barwnika spożywczego - w tym przypadku fiolet

Wszystkie składniki dokładnie mieszam i nakładam na zwilżoną skórę. 
Delikatnie, okrężnymi ruchami wmasowuję w skórę.
 Spłukuję ciepłą wodą z mydłem.


3 komentarze:

  1. przepiękny. Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla siostry. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, rzeczywiście dobry pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki dziewczyny, fajnie :) ja tez mam w planie wykorzystac peeling jako prezent :) w zeszlym roku rozdawalam peelingi równiez, ale mietowe :) xx

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga