Miętowy scrub


Dawno temu, kiedy używałam jeszcze kosmetyków, oszalałam na punkcie miętowego peelingu do twarzy firmy jakiejś tam. Uczucie świeżości jakie zostawiał tamten kosmetyk na mojej twarzy był zniewalający, ale ja przygotowałam lepsząorganiczną wersje. Mamuśka i znajome były zachwycone. Ty powinnaś być zarówno! Wypróbuj koniecznie.

Scrub jest tani, prosty w wykonaniu, nie zawiera środków chemicznych, testowany był tylko na mnie ;) 
Absolutny mistrz!




niewielki słoiczek | 3/4 słoiczka cukru | 1/4 słoiczka oliwy z oliwek | kilka kropelek olejku miętowego | zielony barwnik spożywczy

Połącz dokładnie wszystkie składniki.
Zwilż skórę i delikatnie wmasowywuj.
Stosuj 1-2 razy w tygodniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archiwum bloga